לוגו-ברוך-פייגר

על מה אתם לא מוכנים לוותר?

כשרציתי לרכוש תוכנה יקרה לעסק שלי, קיבלתי תובנה אדירה שתעזור גם לכם לקבל החלטות עם שלימות פנימית /// על מה אתם מוכנים לוותר?

 

 

לפני תקופה רציתי לרכוש תוכנה מסוימת לעסק. מדובר בתוכנה שהיא לא זולה בכלל וגם דורשת התאמה לעסק.
יש כמה תוכנות מהסוג הזה בשוק והתלבטתי באיזו אפשרות לבחור. אחרי כמה אנשים ששאלתי הלכתי להתייעץ עם מישהו מהתחום, אדם שמכיר היטב את עולם התוכנות לעסקים וביקשתי ממנו שיתאים לי את התוכנה הטובה ביותר שמתאימה בדיוק לעסק שלי.

התשובה שהוא ענה לי היתה מדהימה ואני רוצה לשתף אתכם בגישה המעניינת שלו. היא נכונה גם, ואולי אפילו יותר, לכל חלקי החיים שלנו.

הוא אמר לי: “תראה, יש כמה סוגי תוכנות מהסוג שאתה מחפש, לכל אחת מהן יש יתרונות שאין למתחרים ויש לה גם חסרונות ייחודיים, דברים שתוכנות אחרות כן יודעות לפתור והתוכנה הזו לא יודעת להתמודד איתם. אתה צריך להחליט על איזה פיצ’רים אתה מוכן לוותר ומה חשוב לך ולא תהיה מוכן לוותר עליו. לפי זה נוכל להתאים לך את התוכנה עם היתרונות שאתה מחפש. אבל שיהיה ברור – לא תמצא תוכנה שתענה לך על 100% ממה שהיית רוצה”.

הבנתי.
בכל החלטה שאקח, יהיו דברים שאצטרך לוותר עליהם, “צפרדעים” שאיאלץ לבלוע, להשלים עם קיומם ואפילו להתרגל אליהם.

ככה זה כמעט בכל דבר בחיים. כמעט אף פעם לא תהיה החלטה שהתוצאות שלה יהיו מושלמות בדיוק כמו שאנחנו מדמיינים.

על מה אתם לא מוכנים לוותר

 

כמעט אין סיכוי שנוכל למצוא עבודה שהיא גם קרובה לבית, גם שעות עבודה נוחות, גם בוס נחמד, גם שכר מעולה, גם עבודה שכיף לנו לעשות וגם שיהיו לנו בה חיי חברה כמו שהיינו רוצים.

כך גם כמעט לא נוכל לרכוש דירה שהיא גם גדולה ומרווחת, גם בעלת 3 כיווני אוויר, גם שכנים טובים, גם קומה נוחה, גם מעלית, גם מרפסת נוף וגם חלון לחזית. גם יחידת הורים וגם חדרים גדולים. גם שתהיה מוארת וגם שלא יהיה בה שמש אחה”צ…

כמעט בכל המקרים נצטרך להחליט מה הכי חשוב לנו, על מה אנחנו לא מוכנים לוותר, ולהחליט מראש ששאר הדברים הם בונוס… אם נצליח למצוא אותם, נגיד תודה. ואם לא – לא נורא.

אז אם יש לכם החלטה שאתם צריכים לקבל, נסו לכתוב לעצמכם מהם התוצאות שאתם לא מוכנים להתפשר עליהן, ועל מה כן תהיו מוכנים לוותר.
כשתהיה לכם את הבהירות הזו יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את ההחלטה הנכונה.

 

להורדת המדריך ללא עלות עם כל הסודות להגדלת הכנסות

שיעזור לכם לברר על מה אתם לא מוכנים לוותר לחצו כאן>>

כל-הסודות-על-הגדלת-הכנסות---ברוך-פייגר

המדריך
להגדלת הכנסות
הנקרא ביותר

קבל עכשיו במתנה את המדריך המעשי
‘להרוויח מהפלוסים שלך’
שצבר כבר למעלה מ 100,000- קריאות

שיחת ייעוץ במתנה

שיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו לגילוי הצעד הבא שלכם לפריצה אישית וכלכלית

מלאו את הפרטים שלכם ונדבר